Son Dakika Alanya Haber İhbar   |  


ExitJunction.com  - Make Money From Your Exit Traffic!


Yeni Sayfa 1

Kur'an-ı Kerim seçmeli ders mi oluyor
Alanya Haber Sitesi-Alanya haberleri, Alanya anketi, Alanya`nın beldelerinden haberler, siyasi haberler, magazin haberleri, köşe yazıları, Alanya ilanları, Alanya rehberi, Haberci
Sınırlar Arasında Pamuk'un nobeli
Banu Avar'la Dünya Düzeni CIA
Banu Avar'la Dünya Düzeni NATO
Banu Avar Dünya Düzeni Türkiye
Metin Çakar'dan Kum show performansı

Vekiller maraba mı ?
Alanya Haber Sitesi-Alanya haberleri, Alanya anketi, Alanya`nın beldelerinden haberler, siyasi haberler, magazin haberleri, köşe yazıları, Alanya ilanları, Alanya rehberi, Haberci
Keman Çalmak Aşk ister
Harekatın mimarı Ecevit değil, Erbakan
Bunu konuşalım'ın konuğu Numan Kurtulmuş
''KAN FARKI'' filmi geliyor ...
Domuz gribine karşı etkili doğal kürler

Yrd. Doc. Dr. Ahmet Aktürk
Arş. Gör. Furkan Baltacı
Mustafa Çakar
Gülsen Birdal

Alanya Anket
Tekrar Gazipaşa'ya Uçacağını duyuran Borajet konusunda fikriniz nedir
Fırsatçı olduğunu düşünüyorum
Ekonomik değil Biletleri pahalı
Uçuş personeli eğitimsiz
Fikrim yok
Kış dönemi uçuş yapmıyor
Her zaman bilet bulamıyorum
Süper Kusursuz Firma


Sonucu Görüntüle

Yeni Sayfa 1
Haber Kritik Alanya Emlak Alanya Rehber Alanya ilan Google Chrome Download Google Chrome Browser Spor Haberleri
Alanya Haber
Alanya Emlak Bookmark to: Digg Bookmark to: Technorati Bookmark to: Yahoo Bookmark to: Bookmark Tracker Bookmark to: Facebook Bookmark to: Mixx Bookmark to: Megite Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: Google Bookmark to: Indian Pad Bookmark to: Wirefan Bookmark to: Newsvine Bookmark to: Netvouz

Balık yemek gençlerin IQ'sunu yükseltiyor





Göteborg'daki Sahlgrenska Üniversite Hastanesi için yapılan araştırmada, sık balık tüketimi ile gençlerin IQ düzeyleri arasında açık bir bağ bulunduğu tespit edildi.

 

Sonuçları Acta Paediatrica dergisinde yayımlanan araştırma sırasında, ilk olarak 2000 yılında 15 yaşındaki 3 bin 972 İsveçli gencin IQ düzeyleri, ifade kapasiteleri ve yönelimleri tahlil edildi. Aynı işlem 3 yıl sonra gençlerin askeri yoklamaları sırasında yinelendi.

 

Buna göre, 15 yaşındayken haftada en az bir kez balık yiyen gençler 3 yıl sondaki IQ testinde ortalamadan yüzde 7 yüksek puan alırken, haftada bir kezden fazla balık yiyenlerin puanı ortalamanın yüzde 12 üstünde çıktı.

 

Araştırmacılar, yayımladıkları açıklamada, 15 yaşında düzenli balık tüketimi ile 18 yaşındaki en iyi olası düşünsel faaliyet arasında açık bir bağ bulunduğunu vurguladı.

 

İfade kapasitesi açısından da, 15 yaşında haftada bir kez balık yiyen gençlerin 18 yaşında yüzde 4, birden fazla kez balık yiyenlerin yüzde 9 oranlarında daha iyi sonuç elde ettikleri belirlendi.

 

CNNTÜRK





Haber Okunma:1650         Haberi Ekleyen:alanya haber         Haber Tarihi:2009-03-09 12:25:24


Haber Etiketleri:

Balık yemek gençlerin IQ'sunu yükseltiyor bülteni . | Balık yemek gençlerin IQ'sunu yükseltiyor haberi . | Balık yemek gençlerin IQ'sunu yükseltiyor Haberleri . |












Untitled web-page
Tüm Yorumlar - Yorum Ekle
Yeni Sayfa 1

Alanya Haber Sitesi
Alanya haberleri, Alanya anketi, Alanya`nın beldelerinden haberler, siyasi haberler, magazin haberleri, köşe yazıları, Alanya ilanları, Alanya rehberi, Haberci
http://www.alanyahaber.com
Alanya Haber © 2009 - AlanyaNet Internet Hizmetleri - İletişim - Tel : 0 242 514 22 96 - e-mail : alanyahaber@alanyahaber.com